افتتاح مرکز شتابدهی نوآوری در لارستان

برای نخستین بار مرکز شتابدهی نوآوری در لارستان به همت هاب شیراز افتتاح شد.

در آستانه هفته پژوهش و فناوری، مرکز شتابدهی نوآوری مجتمع آموزش عالی لارستان، ۲۳ آذرماه در ساختمان مدیریت مجتمع با حضور مهندس حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، مهندس علیشیر رئیس دفتر نماینده ، مهندس نیک محمدی مدیرعامل شرکت هاب شیراز، مهندس قناعت پور رئیس مرکز رشد واحد های فناور لارستان،دکتر طاهری رئیس دانشگاه دولتی، اعضای هیات علمی این دانشگاه و برخی فعالین حوزه اقتصادی لارستان افتتاح شد.

دکتر طاهری در ابتدای برنامه با اشاره به عصر مهم دیجیتال و ارتباطات به ایجاد مسیری تازه برای خلق و پرورش ایده های مختلف و ادبیات جدید جهت حمایت از ایده های نو و توسعه کسب و کارهای جدید در پیشرفت کشور اشاره نمود. وی گفت: این مرکز با مشارکت شرکت هاب شیراز به عنوان یکی از جدیترین مراکز شتابدهنده ایده های نو در کشور است و می تواند نقش مهمی در رونق کسب و کار به شیوه های جدید و بر مبنای فناوری های دیجیتال داشته باشد.

دکتر طاهری در ادامه با تاکید بر اینکه جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی زیادی در شهرستان داریم که می توانند در این مرکز ایده های خود را تا مرحله اجرا و تولید محصول پیش ببرند گفت: ایجاد این مرکز اقدامی بزرگ در جهت تحول دیجیتال لارستان است و افزود: افتتاح این مرکز به عنوان دومین مرکز بعد از دانشگاه شیراز در استان فارس موجب رونق و توسعه هر چه بیشتر توسعه کسب و کار دیجیتال خواهد شد و حتی به کسب و کارهای کوچک و بزرگ موجود کمک کنند با تغییر سبک کار و روش فروش کار خود را رونق ببخشند.

در ادامه مهندس حسنی در سخنانی به نقش موثر فناوری و لزوم حمایت از شرکت های دانش بنیان جهت توسعه کشور پرداخت و افزود منطقه لارستان پتانسیل بسیار خوبی برای رشد و توسعه فناوری دارد.

مهندس علیشیر نیز در سخنانی به ورود حوزه های دیجیتال مارکتینگ به دنیای امروز اشاره نمود و افتتاح این مرکز را گامی موثر در جهت رشد و ارتقا شهرستان در این حوزه برشمرد.

در ادامه مهندس نیک محمدی مدیرعامل هاب شیراز با اشاره به نقش شتابدهنده ها در دنیای امروز و تاریخچه هاب شیراز به عملکرد این شرکت در حوزه های مختلف در جهت توسعه کشور اشاره کرد. وی همچنین با اشاره به ظرفیت های بسیار خوب موجود در لارستان ابراز امیدواری کرد این مرکز بتواند نقش موثری در تحول دیجیتال منطقه و همچنین توسعه کسب و کار های کوچک و بزرگ با روش های به روز و جدید داشته باشد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

ورود

هنوز عضو نشده اید؟