اختتامیه‌ی اولین پیش شتاب‌دهی “هاب شیراز” موسوم به لبخند اول

آیین اختتامیه‌ی اولین پیش شتاب‌دهی “هاب شیراز” موسوم به لبخند اول ، در تاریخ 2 تیرماه با حضور سرمایه‌گذاران، فعالان اکوسیستم استارتاپی و کارآفرینی استان فارس، دانشگاهیان و مسئولین استانی و حضور مجازی شرکت‌کنندگان در این فراخوان و جمعی از دانشگاهیان کشور برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، مهندس نیک‌محمدی، مدیرعامل شتاب‌دهنده هاب شیراز ضمن خوشامدگویی به حاضران، به معرفی شتاب‌دهی هاب شیراز پرداخت و بیان کرد: هاب شیراز در طبقه‌ی هشتم برج نوآوری دانشگاه شیراز در مساحتی به‌وسعت ٦٢٠ مترمربع، برای ١٠ تیم شتابدهنده و فضای کار اشتراکی حدود ١٠نفر مجهز شده است.

مهندس نیک‌محمدی، سهامدار اصلی این هاب را مرکز حرکت اول با سرمایه‌گذاری همراه اول معرفی و اضافه کرد: حوزه‌های مورد حمایت در این فراخوان شامل ۵ حوزه‌ی «سلامت دیجیتال»، «آموزش الکترونیکی و تولید محتوا»، «تجارت الکترونیک»، «شهر هوشمند» و «بازی و رسانه دیجیتال» بوده است.

مدیرعامل شتاب‌دهنده‌ی هاب شیراز عنوان کرد: پس از برگزاری رویدادی در تاریخ 17 دی ماه سال گذشته ، 16 تیم در یک دوره پیش شتابدهی به مدت 3 ماه تحت منتورینگ و آموزش شتابدهنده هاب شیراز قرار گرفته اند و در طی این مدت با دریافت گرنت مالی محصول و ایده خود را توسعه داده اند 

وی افزود: پیش از این رویداد تیم ها در قالب ارزیابی انلاین ، کسب و کار خود را به کمیته سرمایه گذاری ارائه داده اند و از بین تیم های حاضر در دوره پیش شتابدهی، تنها هشت تیم جواز حضور در این مراسم و ارایه به صورت عمومی را دریافت کرده اند .

مدیرعامل شتاب‌دهنده‌ی هاب شیراز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از بین این 8 تیم تعدادی توسط هاب شیراز به نمایندگی از شرکت کسب و کارهای نوپای حرکت اول و تعداد دیگر توسط سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی حاضر در رویداد موفق به کسب سرمایه خواهند شد .

وی افزود : هم اکنون در فراخوان دوم پیش شتابدهی هاب شیراز 110 تیم ثبت نام کرده اند که نسبت به دوره قبل رشد قابل ملاحظه ای محسوب می شود و امیدواریم که همانند دوره اول بتوانیم تیم های مستعد و توانمد این دوره را نیز تحت حمایت خود به رشد و شکوفایی برسانیم

در بخش دوم و پایانی این مراسم نیز، نماینده‌ی هریک از تیم‌ها به ارائه‌ی طرح‌های خود به حاضرین این مراسم پرداختند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

ورود

هنوز عضو نشده اید؟