خبر بازدید کردن معاون فناوری وزیر علوم از استارتاپ ژئومارس

دکتر علی خیرالدین، معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به همراه دکتر محمد موذنی، رئیس دانشگاه شیراز و هیئت همراه از دانشگاه ها و پارک های علمی و تحقیقاتی سراسر کشور، از تیم ژئومارس که یکی از استارتاپ های تحت حمایت شتابدهنده هاب شیراز است، بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این استارتاپ قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی شتابدهنده هاب شیراز، در جریان این بازدید، گفت و گوهایی با هیئت همراه انجام و محصولات و خدمات نوآورانه و فناورانه و دستاورد های این استارتاپ به حضار ارائه شد.

آقای امین کاشفی، سرپرست تیم ژئومارس در این بازدید ضمن ارائه توضیحات درباره نحوه عملکرد دستگاه پرینتر سه بعدی این تیم اظهار داشت : به جرات می توانیم اعلام کنیم یکی از اولین تیم هایی هستیم که به مرحله تجاری سازی رسیده ایم که این دستاورد با حمایت های پارک علمی و تحقیقاتی فارس و سرمایه گذاری ها و حمایت های  مجموعه هاب شیراز روی این تکنولوژی نوین محقق شده است .

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم نیز در انتهای بحث افزودند: این تکنولوژی میتواند در مواقع بحرانی و پس از وقوع بلایای طبیعی نظیر سیل و زلزله و .  . .  نقش اساسی در تامین محل هایی  برای اسکان آسیب دیدگان ایفا نماید .

در ادامه هیئت همراه درباره نحوه عملکرد دستگاه و میزان بهره وری آن پرسش هایی را مطرح نمودند تا با این تکنولوژی بیشتر آشنا شوند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

ورود

هنوز عضو نشده اید؟