بازدید معاون سرمایه انسانی مرکز تعاملات علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به همراه مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز از شتابدهنده هاب شیراز

به گزارش روابط عمومی هاب شیراز، امروز مورخ 7 خردادماه 1401 جناب آقای سید علی حسینی، معاون سرمایه انسانی مرکز تعاملات علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به همراه جناب آقای منصور کنعانی، مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه از شتابدهنده هاب شیراز بازدید بعمل آوردند.


در ابتدای بازدید توضیحاتی درباره نحوه فعالیت هاب شیراز و مدل عملیاتی NABC و حوزه های فعالیت این شتابدهنده خدمت بازدیدکنندگان ارائه گردید. و سپس بازدیدکنندگان از تعدادی از تیم های تحت حمایت هاب شیراز بازدید نمودند.

در ابتدا معاون سرمایه انسانی مرکز تعاملات  با حضور در کنار تیم قهرمان کوچولو با این استارتاپ آشنا شدند. سرکار خانم مریم ستار، سرپرست تیم استارتاپی قهرمان کوچولو ضمن بیان ایده و محصول خود و ارزش خلق شده برای کودکان بویژه کودکان خاص، اظهار داشتند: این استارتاپ با حمایت های مادی و معنوی شتابدهنده هاب شیراز توانسه رشد بالایی را کسب کرده و به بیش از 70 هزار نصب در کافه بازار برسد و امیدواریم که با حمایت های مرکز تعاملات معاونت علمی و فناوری بتوانیم محصول خود را در بازار جهانی عرضه نماییم.

سپس هیئت بازدید کننده به سراغ تیم ژئومارس، دیگر تیم تحت حمایت هاب شیراز رفتند و صحبت جناب آقای امین کاشفی، سرپرست تیم ژئومارس را شنیدند. جناب کاشفی بیان کرد : فعالیت این استارتاپ عملا از حمایت های مرکز تعاملات آغاز شده است که پس از رشد اولیه و پذیرش در شتابدهنده هاب شیراز این تیم توانسته به دستاورد های شایانی دست پیدا کند. قطعا با توجه به پتانسیل های این تیم و محصولش، با حمایت های مرکز تعاملات می توان افق های توسعه بین المللی را برای این استارتاپ انتظار داشت.

جناب آقای حسینی، معاون سرمایه انسانی مرکز تعاملات نیز در انتها اظهار داشتند که با توجه به تاسیس دفتر تعاملات علم و فناوری در دانشگاه شیراز، امید است ارتباطات قویتری فی مابین شتابدهنده هاب شیراز به عنوان پایگاه میزبان و مرکز تعاملات علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایجاد شود.

اشتراک گذاری:

ورود

هنوز عضو نشده اید؟