حضور استارتاپ های شتابدهنده هاب شیراز در نمایشگاه الکامپ فارس

به گزارش روابط عمومی شتابدهنده هاب شیراز دو تیم قهرمان کوچولو و رابین روم از استارتاپ های تحت حمایت این شتابدهنده در نمایشگاه الکامپ فارس که از تاریخ 9 الی 12 خردادماه سال جاری دایر بوده است ، حضور داشته اند.

استارتاپ قهرمان کوچولو با هدف ”بازی، شادی و توانمندسازی” در زمینه ساخت بازی-های دیجیتالی و با رویکرد بازی درمانی شکل گرفت. هدف اصلی و انگیزه شکل گیری این تیم کمک به کودکان خاص به ویژه کودکان طیف اتیسم است.

شبیه سازی محیط های واقعی به منظور کمک به کاهش اضطراب کودکان و همچنین کمک به افزایش درک و گفتار کودکان، ایده اصلی بازی هایی است که توسط این تیم ساخته می شوند.

استارتاپ رابین روم از ابتدای فعالیت خود سعی بر آن داشته تا با تکیه بر توانمندی‌های متخصصین جوان کشور، محصولی را تولید کند که موجب تسهیل ارتباطات آنلاین شود. نتیجه‌ی تلاش‌های تیم ، محصولی دانش‌محور در حوزه‌ی آموزش مجازی به نام پلتفرم “رابین‌روم”بوده است آموزشگاه مجازی رابین با برند تجاری Robinroom بستری را فراهم ساخته تا اساتید، دانش‌آموزان، آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌ها بتوانند بدون محدودیت مکانی و زمانی از خدمات آموزش آنلاین برخوردار شوند و سهم عظیمی از هزینه‌های خود را کاهش دهند

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

ورود

هنوز عضو نشده اید؟