عقد قرارداد شتابدهنده هاب شیراز با شرکت سرمایه گذار خطرپذیر کسب و کارهای نوپای حرکت اول

به گزارش روابط عمومی شتابدهنده هاب شیراز ، روز سه شنبه مورخ 24 خردادماه 1401 در محل شرکت کسب و کارهای نوپای حرکت اول ، قرارداد مشارکت در طراحی و اجرای برنامه پرورش و سرمایه‌گذاری در کسب و کارهای نوپای نوآورانه و فناوری محور فی ما بین این سرمایه گذار خطرپذیر و شتابدهنده هاب شیراز منعقد گردید.

به موجب این قرارداد حجم سرمایه گذاری توسط حرکت اول به نسبت مدت مشابه پارسال دوبرابر شده و شتابدهنده هاب شیراز برنامه دارد تا در سال جاری حداقل 10 تیم مستعد استارتاپی جذب و بر روی آنان سرمایه گذاری نماید .

شایان ذکر است هاب شیراز در سال گذشته توانسته بر روی هشت تیم جذب شده در حوزه های ماموریتی خود ( سلامت دیجیتال،تجارت الکترونیکی، آموزش مجازی، بازی و رسانه های دیجیتال و شهر هوشمند) برنامه شتابدهی خود را پیاده و سرمایه گذاری نماید.

همچنین در این قرارداد امکان سرمایه گذاری مجدد (reinvest) بر روی استارتاپهای ادوار قبلی این شتابدهنده نیز پیش بینی شده است .

این تغییر به این منزله می باشد که تیم های تحت حمایت قعلی هاب شیراز می توانند برای جذب راند بعدی سرمایه خود از این شتابدهنده اقدام نمایند.

امید است در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی، با همکاری های شرکت کسب و کارهای نوپای حرکت اول ، دانشگاه شیراز و شتابدهنده هاب شیراز شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش زیست بوم کارآفرین جنوب کشور باشیم.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

ورود

هنوز عضو نشده اید؟