کسب رتبه دوم توسط استارتاپ قهرمان کوچولو در اولین  جشنواره ملی فناوری های توانبخشی

به گزارش روایط عمومی هاب شیراز به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، اولین جشنواره ملی «فناوری های توانبخشی» همزمان با هفته پژوهش، با شعار «فناوری های توانبخشی از بیمارستان تا منزل» با حضور متخصصان، فناوران، ایده پردازان و مخترعان حوزه سلامت، در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد.

دکتر فرهاد طباطبایی مدیر دفتر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت: امیدواریم این تقدیر زمینه انگیزه بخشی برای محققان کشور باشد و استمرار فعالیت های عرصه فناوری توانبخشی را به همراه داشته باشد و خدا را شاکریم که در سایه حمایت برخی نهادها، شاهد برگزاری اولین جشنواره ملی فناوری های توانبخشی بودیم.

در اولین جشنواره ملی فناوری های توانبخشی که با شعار «فناوری های توانبخشی از بیمارستان تا منزل» برگزار شد، بیش از 200 اثر در محورهای هشتگانه جشنواره مشتمل بر «ایده، اختراع، استارت‌آپ، محصول تجاری شده، محصول تجاری نشده، طرح یا پایان نامه محصول محور اتمام یافته، طرح یا پایان نامه محصول محور مصوب اتمام نیافته و ابتکارات دانش آموزی»، طبقه بندی و داوری شد و در هر یک از محورها، به نفرات برتر (اول تا سوم) هدایای نفیس نقدی و یا تسهیلات مربوط به فعالیت های فناورانه اعطا شد.

برگزیدگان اولین جشنواره ملی فناوری های توانبخشی در چند محور اعلام شدند که در در محور استارت‌آپ مرتضی ستار کارشناس ارشد تحقیقات آموزشی با ثبت اثر مجموعه بازی های قهرمان کوچولو مقام سوم را کسب کردند.

استارتاپ قهرمان کوچولو از تیم های تحت حمایت شتابدهنده هاب شیراز می باشد که فعالیت خود را از سال 1399 و از دوره لبخند اول این شتابدهنده آغاز نمود. این استارتاپ فعال در حوزه نیاز های کودکان خاص به ویژه طیف اتیسم با دریافت حمایت های مادی و معنوی شتابدهنده هاب شیراز توانسته به عنوان یکی از استارتاپ های مطرح حوزه سلامت سهم بازار مناسبی را در اختیار بگیرد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

ورود

هنوز عضو نشده اید؟