سرمایه گذاری 5 میلیاردی بر روی 6 استارتاپ جدید

مدیرعامل شتابدهنده هاب شیراز خبر داد؛

شتابدهنده هاب شیراز با اعلام اینکه دو دوره پیش شتابدهی خود موسوم به لبخند سوم و چهارم را برگزار نموده ، از سرمایه‌گذاری و عقد قرارداد شتابدهی با 6 استارتاپ جدید خبر داد

علی نیک محمدی، مدیرعامل شتابدهنده هاب شیراز اظهار داشت : تلاش کردیم تا با برگزاری فراخوان های شتابدهی در سراسر کشور و مشارکت در رویدادهای استارتاپی در حوزه های مختلف نظیر کنگره سلامت همراه شیراز، استارتاپ های مستعد را شناسایی کنیم و با پذیرش آن ها در دوره های پیش شتابدهی، عیار این تیم ها را به منظور سرمایه گذاری محک بزنیم.

وی افزود : در مجموع چهار فراخوان برگزار شده تا کنون 543 تیم در سطح کشور شناسایی  و بررسی شده که منجر به سرمایه گذاری هاب شیراز بر روی 14 تیم از آنان گردیده است.

نیک محمدی در ادامه توضیحات اظهار داشت : راند جدید سرمایه گذاری های هاب شیراز در اواخر سال گذشته انجام پذیرفت که منجر به سرمایه گذاری در حدود 5 میلیارد تومان بر روی 6 تیم گردید .

سرمایه گذاری هاب شیراز بر روی تیم های مسیرما در حوزه واقعیت افزوده در گردشگری ، سالمینا و یکا در حوزه اصلاح سبک زندگی و تغذیه سالم ، نی نی تست در حوزه دیجیتالی کردن غربالگری نوزادان از بدو تولد ، وتوریا در حوزه پاسخگویی به نیازهای صاحبین حیوانات خانگی و بوم وند در حوزه طراحی و اجرای سفرهای تجربه محور انجام پذیرفته که همگی در حوزه های تمرکز این شتابدهنده فعالیت دارند.

مدیرعامل شتابدهنده هاب شیراز خاطرنشان کرد : این شتابدهنده ضمن تزریق سرمایه مالی به استارتاپ ها ، خدماتی نظیر کوچینگ تخصصی ، منتورینگ ، شبکه سازی، تسهیل حضور در نمایشگاه های مرتبط و . . . را نیز برای آنها فراهم می نماید تا تیم های کارآفرین با بهرگیری از این حمایت ها و ارتباطات بتوانند سریعتر مراحل رشد خود را طی کنند .

گفتنی است؛ شرکت هوشمند اول برتر شیراز که به اختصار هاب شیراز نامیده می شود با مشارکت و حمایت شرکت کسب و کارهای نوپای حرکت اول ( بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر همراه اول ) و دانشگاه شیراز به منظور بهره‌گیری از توانمندی‌ها و تجربیات هر دو نهاد تاسیس گردیده است و تلاش دارد تا با بکارگیری توان علمی و تجربی دانشگاهی و صنعتی در توسعه کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات نقش آفرینی نماید.

اشتراک گذاری:

ورود

هنوز عضو نشده اید؟