هلساول؛ سرمایه‌گذاری هاب شیراز در حوزه تغیر سبک زندگی

شتابدهنده هاب شیراز روی استارتاپ هلساول به نشانی helsawell.com سرمایه‌گذاری کرد. هلساول یک استارتاپ در حوزه «تغیر سبک زندگی و آگاهانه غذا خوردن» است.

پگاه جهانخواه و شایان ادریس عراقی بنیان‌گذاران هلساول با استفاده از علم روز دنیا، تحقیقات، مطالعات و بینش‌های خود تلاش می کنند با معرفی متد نوین روزه متناوب (Intermittent Fasting)  تلاش می کند  تا با تغیر عادت های غذایی به افراد کمک کند بدون رژیم های کوتاه مدت و سنگین به تناسب اندام و زندگی سالم دست یابند.

تیم هلساول معتقدند که عادت‌ها مواردی هستند که تصمیمات افراد را شکل می دهند، مانند خوراکی که هنگام گرسنگی ناخودآگاه به سمت‌اش می‌روید، نحوه کار و حتی نحوه غذا خوردن شما . این تیم اعتقاد دارد که این عادات نیروی محرکه افزایش و کاهش وزن شما هستند. از همین رو با تغیر این عادت ها زندگی سالم چیز دور از انتظاری نمی باشد .

استارتاپ هلساول از اواسط سال ۱۳۹۹ شروع به کار کرده و قصد دارد با این جذب سرمایه، محصول خود را توسعه دهد و سهم بازار بیشتری از حوزه تغدیه و سلامت را در اختیار بگیرد.

دلیل سرمایه‌گذاری روی هلساول

به نظر کمیته سرمایه گذاری هاب شیراز ، با توجه به روند رو به رشد افزایش وزن و همچنین زندگی ماشینی از یک طرف  و حساسیت بیش از پیش افراد نسبت به پیشگیری بیماری های احتمالی و زندگی سالم ، هلساول راهکاری مناسب برای دستیابی به این هدف فراهم می کند

تیم هلساول به واسطه دانش بین المللی حوزه کارآفرینی در عرصه های جهانی و آشنایی با متد روز دنیا راهکار های خلاقانه ای را به جامعه ایران عرضه می کند. بازار جهانی حوزه سلامت و تغیر سبک زندگی نیز رشد روزافزونی را تجربه می‌کند و نیاز به خدمات شخصی‌سازی‌شده و متناسب با شرایط بدنی هر فرد بیش از گذشته احساس می‌شود.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

ورود

هنوز عضو نشده اید؟