حضور هاب شیراز در دومین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش – kitex

دومین نمایشگاه بین المللی (نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش – kitex) در تاریخ 19 الی 22 اردیبهشت ماه 1401 در محل نمایشگاه بین‌المللی جزیره کیش با حضور پرشور شرکت‌های صاحب نام و مطرح در عرصه‌های بین المللی و استارتاپ های فعال از سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی «شتاب دهنده هاب شیراز»، این شرکت به عنوان شتاب دهنده مشترک دانشگاه شیراز و شرکت کسب و کار های نوپای حرکت اول ،به منظور ایجاد ارتباط گسترده با اعضای هیئت علمی، دانشجویان، پژوهشگران، فناوران و نوآوران  در دومین نمایشگاه بین‌المللی « نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش – kitex»  در پاویون همراه اول حضور فعال داشت و در فضای تعاملی و براساس رویه‌های نوآورانه اقدام به برگزاری رویداد هایی نظیر کافه سرمایه و kitexpitch نمود. در طول این نمایشگاه مدیران ارشد اپراتور همراه اول و سایر شرکت ها ضمن بازدید از غرفه هاب شیراز با دستاورد های این شتابدهنده آشنا شدند و از تیم های تحت حمایت این شتابدهنده و زمینه فعالیت آنها مطلع شدند.

برای نخستین بار در این رویداد، از پرینتر سه بعدی ژئومارس که از تیم های استارتاپی تحت حمایت هاب شیراز می باشد، رونمایی گردید.

همچنین کارشناسان هاب شیراز در طول برگزاری نمایشگاه پذیرای طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه بازدیدکنندگان بوده و با برگزاری جلساتی خدمات هاب شیراز را به حاضرین و غرفه داران معرفی نمودند.

اشتراک گذاری:

ورود

هنوز عضو نشده اید؟