قطار سرمایه گذاری هاب شیراز راه افتاد

خبر خوش برای استارتاپ ها قطار سرمایه گذاری هاب شیراز براه افتاد ! ! !

با پایان یافتن ارزیابی تیم های اولین دوره پیش شتابدهی هاب شیراز موسوم به لبخند اول ، سه تیم موفق شدند با کسب امتیاز لازم وارد چرخه شتابدهی هاب شیراز بشوند .

فرآیند شتاب دهی شتاب دهنده هاب شیراز با بررسی و انتخاب ایده ها و تیم های شرکت‌کننده آغاز می‌شود. سپس با مصاحبه و بررسی‌های اولیه، تیم های شرکت‌کننده غربال می‌شوند. نهایتا تیم های پذیرفته شده وارد دوره پیش‌شتاب‌دهی می‌شوند. پس از اتمام این دوره، تیم ها ارزیابی شده و با مشخص شدن طرح شتاب دهی شان موسوم به هاب بوک، با هاب شیراز قرارداد همکاری امضا می‌کنند. سپس دوره 6 ماهه شتابدهی اصلی تیم‌ها آغاز می‌شود و تیم ها آماده ارائه محصول خود در «Demo day» به سرمایه گذاران می‌شوند.

تیم های شرکت‌کننده در دوره پیش شتابدهی هاب شیراز مجموعا 40 ساعت آموزش و 6 جلسه منتورینگ اختصاصی و 50 میلیون تومان گرنت دریافت می‌کنند.

در اولین دوره پیش شتابدهی هاب شیراز سه تیم قهرمان کوچولو، کاچی و رابین روم موفق به ورود به دوره شتابدهی هاب شیراز شده اند .

تیم قهرمان کوچولو استارتاپی در حوزه سلامت دیجیتال ، پلتفرمی بر اساس بازیوار (گیمیفیکیشن) سازی مفاهیم ابتدایی می باشد که به صورت تخصصی بر روی کودکان مبتلا به اوتیسم تمرکز کرده است . این تیم با انتخاب بازار اقیانوس ابی فرایند رشد خوبی را می توان برای ایشان متصور بود .

تیم کاچی دیگر استارتاپ حوزه سلامت دیجیتال هاب شیراز به سوال همیشگی ” امروز ناهار چی بخوریم؟” پاسخ می دهد. این تیم با دریافت و آنالیز اطلاعات افراد خانواده بهترین گزینه برای برنامه غذایی را پیشنهاد می دهد تا بتواند با تغیر سبک زندگی در سطح خانواده ها مسئله سو تغذیه را از سطوح ابتدایی رفع کند .

تیم رابین روم محصول خود را در حوزه آموزش مجازی توسعه داده است و با بومی سازی تکنولوژی ارتباطات صوت و تصویر توانسته پلتفرم آموزش مجازی برای برگزاری کلاس و جلسات آنلاین را تولید نماید. با وجود پاندمی کرونا رشد مناسبی را تجربه کرده که با توجه به بومی بودن کامل این سامانه قطعا رقیب شایسته ای در مقابل همتایان خارجی خود محسوب خواهد شد.

هاب شیراز در طی یک دوره 6 ماهه با حمایت های مادی و معنوی خود از جمله تزریق سرمایه نقدی، اختصاص بیزینس کوچ به هر تیم ، برگزاری دوره های مختص با موضوع هر تیم و . . . تلاش می کند تا سهم خود را در توسعه و رشد هر چه سریعتر و بهتر این استارتاپ ها ایفا نمیاد .

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

ورود

هنوز عضو نشده اید؟