صرافه؛ سرمایه‌گذاری هاب شیراز در حوزه تجارت الکترونیکی

شتابدهنده هاب شیراز روی استارتاپ صرافه به نشانی sarrafeh.com سرمایه‌گذاری کرد. صرافه یک استارتاپ در حوزه «خرید و فروش رمز ارز ها» است.

تیم شرکت سورین بازار بهینه با برند صرافه متشکل از گروهی، متخصصان بازارهای مالی فعالیت خود را از سال 98 با راه اندازی سامانه خرید و فروش ارزهای دیجیتال بر بستر تلگرام آغاز کرده است. تیم صرافه در سال ۹۹ با ایجاد وب اپلیکشین صرافه محیطی امن و کاربر پسندانه را برای تبادل ارزهای دیجیتال فراهم نموده است. این سامانه معاملاتی در حال حاضر در فضایی به دور از ریسک تحریم های بین المللی محیطی شفاف، مطمئن و جذاب را برای کاربران ایرانی فراهم نموده تا بتوانند در این بازار هم با خیال آسوده به فعالیت و کسب سود بپردازند. از مهمترین و جذاب ترین ویژگی‌های سامانه صرافه سرویس پیشنهاد سبـد هوشمند (Best Buy) به کاربران است به گونه ایی که عموم مردمی که با این بازار آشنایی ندارند می توانند با کارمزد بسیار پایین از نتایج تحلیل های متخصصین ما در بازار رمز ارزها به صورت خودکار استفاده کنند.

تیم صرافه  بر این باورند که اقتصاد بر مبنای بلاک چین با داشتن مزایای بی شمار همچون توزیع شدگی، ثبات ، سیستم بدون نیاز به اعتماد، مبادلات همتا به همتا و . . . آینده تجارت الکترونیکی خواهد بود و می تواند نقش موثر در کاهش اثرات تحریم ها ایفا نماید.

استارتاپ صرافه قصد دارد با این جذب سرمایه، محصول خود را توسعه دهد و سهم بازار بیشتری از حوزه خرید و فروش رمز ارز ها را در اختیار بگیرد.

دلیل سرمایه‌گذاری روی صرافه

به نظر کمیته سرمایه گذاری هاب شیراز ، با توجه به روند رو به رشد افزایش اقبال عمومی به حوزه رمز ارزها و همچنین پذیرش ارز های دیجیتالی توسط شرکت های بزرگ ، صنایع مختلف و حتی کشور های جهان ، مراودات بر بستر ارز های دیجیتال و کریپتوکارنسی ها جز لاینف زندگی آینده خواهد بود. قطعا بازار ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از این رویه پیروی خواهد کرد.

تیم صرافه به واسطه دانش بین المللی در حوزه اقتصاد و ارائه ارزش های پیشنهادی قابل توجه به کاربران حوزه رمز ارز ها میتواند به عنوان بازیگر جدی در این حوزه فعالیت نماید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

ورود

هنوز عضو نشده اید؟