عقد قرارداد شتابدهی هاب شیراز و استارتاپ تینگزپاد

شتابدهنده هاب شیراز در راستای توسعه‌ی فعالیت‌های خود و بر اساس استراتژی‌های کلان مجموعه همراه اول و حرکت اول  و با بررسی روند‌ سرمایه‌گذاری‌های‌ فناورانه و نوآورانه، در آخرین روزهای سال 1400 اقدام به سرمایه‌گذاری در استارتاپ «تینگزپاد» به ‌عنوان یکی از کسب و کارهای نوآور فعال در حوزه ی شهر هوشمند و اینترنت اشیا کرد.
این مجموعه با اتخاذ استراتژی ورود به زنجیره‌ی ارزش حوزه ی شهر هوشمند و اینترنت اشیا، از آذرماه 1400 بر اساس اولویت‌های تعیین شده، در گام نخست، اقدام به شناسایی و ارزیابی کسب و کارهای زیرمجموعه حوزه ی شهر هوشمند و اینترنت اشیا کرد و در نهایت استارتاپ «تینگزپاد» به‌عنوان گزینه‌ی نهایی انتخاب شد و به سبد سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری حرکت اول اضافه شد.

سرمایه گذاری بر روی این استارتاپ به صورت هم سرمایه گذاری با شتابدهنده هاب اصفهان و تحت حمایت شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر حرکت اول صورت پذیرفته است.


شتاب دهنده هاب شیراز قصد دارد که در ادامه، با هدف تکمیل زنجیره‌ی ارزش شهر هوشمند، سرمایه‌گذاری‌های خود را به سایر حلقه‌های این زنجیره گسترش داده و در توسعه‌ی این اکوسیستم کسب و کاری و اجتماعی که جزو نیازهای اولویت‌دار و مهم ایران و جهان است، نقشی تأثیرگذار ایفا کند. امیدواریم استارتاپ تینگزپاد با حمایت همه جانبه سرمایه گذاران خود به قله های موفقیت دست یافته و راه را برای دستیابی به این مهم هموار سازد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

ورود

هنوز عضو نشده اید؟