برگزاری جلسه توجیهی و معارفه هاب شیراز در دانشکده علوم و فناوری های نوین علوم پزشکی شیراز
به گزارش روابط عموم هاب شیراز جلسه توجیهی دانشجویان دانشکده علوم و فناوری های نوین علوم پزشکی شیراز در محل این دانشکده با حضور ریاست محترم دانشکده جناب آقای دکتر هادی علیقلی و مدیرعامل شتابدهنده هاب شیراز، جناب آقای علی نیک محمدی، در تاریخ 2 خردادماه برگزار گردید…
مدیرعامل شتابدهنده هاب شیراز خبرداد؛ رونمایی از نخستین پرینتر سه بعدی سرامیک
به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، علی نیک محمدی ظهر روز شنبه مورخ 31 اردیبهشت در نشست رسانه ای با خبرنگاران با طرح این سوال که هاب شیراز چیست؟ اظهار کرد: همراه اول در چند سال گذشته یک برنامه راهبردی در مواجه با تحول دیجیتال دنبال کرده است …
خبر بازدید کردن معاون فناوری وزیر علوم از استارتاپ ژئومارس
دکتر علی خیرالدین، معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به همراه دکتر محمد موذنی، رئیس دانشگاه شیراز و هیئت همراه از دانشگاه ها و پارک های علمی و تحقیقاتی سراسر کشور، از تیم ژئومارس که یکی از استارتاپ های تحت حمایت شتابدهنده هاب شیراز است، بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیتهای این استارتاپ قرار گرفتند. به گزارش روابط…
حضور هاب شیراز در دومین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش – kitex
به گزارش روابط عمومی «شتاب دهنده هاب شیراز»، این شرکت به عنوان شتاب دهنده مشترک دانشگاه شیراز و شرکت کسب و کار های نوپای حرکت اول ،به منظور ایجاد ارتباط گسترده با اعضای هیئت علمی، دانشجویان، پژوهشگران، فناوران و نوآوران در دومین نمایشگاه بینالمللی ….
گزارش پنل گفتمان با موضوع بررسی اکوسیستم استارتاپی منظر شتابدهنده
به گزارش روابط عمومی شتابدهنده هاب شیراز، در ابتدای این پنل آقای نیک محمدی، مدیر عامل شتابدهنده هاب شیراز، به عنوان مدیر پنل هدف برگزاری از این نشست را برای حاضران شفاف سازی نقش سه بازیگر این زیست بوم یعنی شتابدهنده، سرمایه گذار خطرپذیر و کارخانه نوآوری عنوان نمودند…
بازدید رئیس پارک علمی و فناوری فارس از استارتاپ ژئومارس
دکتر امین رضا ذوالقدر رئیس پارک علم و فناوری فارس به همراه دکتر علی اکبر صفوی، بیزینس کوچ تیم ژئومارس، جناب مهندس نیک محمدی، مدیرعامل هاب شیراز در یازدهمین روز اردیبهشت ماه 1401 از استارتاپ ژئومارس، مستقر در دره فناوری دانشگاه شیراز بازدید نمودند.
Benchmark
بنچ مارکینگ (Benchmarking)، بنچ مارک کردن یا بهینهکاوی یک استراتژی مهم تجاری است که شامل سنجش عملکرد و نتایج شرکت شما در برابر رقبا و بازار مصرف است. استفاده از بنچ مارک کردن در کسبوکار میتواند نقاط قوت و ضعف شرکت را بسنجد و و استراتژی هوشمندانهای را تدوین کند. در این مطلب دربارهی این صحبت میکنیم که benchmark چیست …
صندوق های سرمایه گذاری و نقش آن
صندوق های سرمایه گذاری و نقش آن در دنیای کسب و کارهای نوپا
در دنیای مدرن امروز و حوزه های کسب و کاری یک سری صندوق های سرمایه گذاری برای رشد استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا وجود دارند که بهترین روش تامین مالی می باشند. به همین دلیل و…
branding strategy
استارتاپها معمولا بر اساس یک فکر و ایدهی بزرگ ساخته میشوند و بنیان گذاران و صاحبان آن با اشتیاق بالایی انرژی و وقت خود را صرف اجرای ایدههای خود و بهبود بخش فناوری کسب و کار خود میکنند. و این بدین معنی است که برندسازی اغلب مسالهای است که به آینده موکول میشود، درحالی که برندسازی برای موفقیت هر کسب و کاری …
قراردادهای استارتاپی و آنچه باید بدانیم
این روزها ورود افراد به دنیای دیجیتال باعث شده که هرکس با هر میزان درآمد و بودجهای که دارد، بتواند به راحتی کسب و کار خود را راه بیندازد. درواقع امروزه شروع یک استارتاپ نیازمند سرمایه گذاران و بودجههای کلان نیست؛ چرا که استفاده از وب، راه اندازی مشاغل نوپا را بسیار آسان کرده است در این میان افرادی هستند که برای داشتن یک شغل جدید ایده دارند…
عقد قرارداد شتابدهی هاب شیراز و استارتاپ تینگزپاد
شتابدهنده هاب شیراز در راستای توسعهی فعالیتهای خود و بر اساس استراتژیهای کلان مجموعه همراه اول و حرکت اول و با بررسی روند سرمایهگذاریهای فناورانه و نوآورانه، در آخرین روزهای سال 1400 اقدام به سرمایهگذاری در استارتاپ «تینگزپاد» به عنوان یکی از کسب و کارهای نوآور فعال در حوزه ی شهر هوشمند و اینترنت اشیا کرد.
STP
حتماً قبول دارید که وقتی ما تمام انرژی و زمان خود را برای عمیق شدن در یک موضوع به کار میگیریم، در آن زمینه، نسبت به دیگران متمایز میشویم. اما سوال اصلی اینجاست که «آیا میشود در همۀ کارها تمرکز کرد و عمیق شد؟» قطعاً نه! چون زمان و انرژی ما محدود است.
در دنیای کسبوکار و…